Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2016 14:08 - Виенско колело
Автор: nadyastoyanova Категория: Поезия   
Прочетен: 169 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2016 22:22


 Видях виенското колело точно в средата на лунапарка. Очите ми светеха по онзи начин, когато знаеш че правиш нещо опасно, но го искаш прекалено много. Имам страх от високо, но тръпката при мисълта да съм най-горе на колелото и да виждам светлините на града под мен, почти ме бе завзела цялата. Знаех, че в момента в който се кача на въртележката ще съжалявам, че ще ми стане лошо и дори цяла седмица може после корема ми да не е на себе си. Но пак поглеждам колелото и ме връхлита тръпката и желанието да го направя. Какво пък толкова може да се случи?! По същия начин се чувствам, когато видя теб. Подкосяват ми се краката, корема ми става на топка и адреналина ми се покачва на макс. Ти си най-опасното нещо, което ми се е случвало и в същото време най-желаното, което съм искала. Знам, че веднъж бъда ли с теб, после дълго време няма да мога да се съвзема. Но те искам. Гледам те и си представям как ме вземаш в обятията си, как тръпнеш от желание, обладаваш ме страстно и после се прегръщаме дълго, докато се нормализира дишането ни. Да, ти си моето виенско колело, вълнуващо и възбуждащо. Но колкото и да искам да се кача и да направя една обиколка, може би е прекалено опасно за мен, може би ти си прекалено опасен за мен. За това ще те гледам отдалеч и ще си представям какво би станало, ако все пак се престраша и опитам тази въртележка... Надя Стоянова - К.К.


Тагове:   любов,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nadyastoyanova
Категория: Поезия
Прочетен: 2514
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930